Oldalak

2011. április 21., csütörtök

1. díjunk :)

Sziasztok!
Lehet, hogy felmerül bennetek a kérdés, hogy miért én teszem ki a díjat? A válasz egyszerű: Bíí nem annyira kocka mint én, és napokba is bele telhet, míg kirakja... így hát gondoltam jobb, ha én kiteszem.




Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogját)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
 
1.: Köszönjük szépen Bosee-nak! (L) 
2: Megvolt :)

3.: Külön-külön írok 7 dolgot :)
Cukorkaa (Bogsee mondta őket(: ) :
1: Ha nincs kedvem, nem megyek sulibaa xd( micsoda rágalmazás ez?!)
2: Van egy ikertesóm(természetesen Bogsee )
3: Az Eclipse olvasása közben elhánytam magam annál a résznél, mikor Jake+Bella csókolóztak xd
4: Bogsee, Én és Szemi alias Beus9416 vagyunk a pokol királynői xD
5.: A kék, a citrom,-és narancssárga, zöld a kedvenc színeim :)
6.: Szeretek túrázni, de csak olyan helyen, amit szeretek

7.: Imádom a twilight, new moon és eclipse soundtrackekket.

Bíí:
1.: Barnásszőke haja van.
2.: Kékeszöld szeme.
3.: A suliban már évek óta a legjobb barátnők vagyunk.
4.: Egyszerre szerettük meg a Twilight-ot :)
5.: Nagyon kedves.
6.: Mivel kibír engem élőben, nagy a türelme.
7.: Bíí inkább nyugis, míg én sokszor bepörgök :)

Akinek tovább küldjük:
Brixi- Rubinvörös Smaragd
^Salivana^(Dorisz)- Megismerni és beleszeretni

Ma nem küldünk másnak, bocsi!
Puszi, Cukorkaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése