Oldalak

2011. március 29., kedd

Prológus

Bella

A karjaimban tartottam egyetlen kislányom. Olyan gyönyörű volt! Még az apjánál is szebb, pedig az már nagy szó.
- Renesmee... szeretlek, kicsim!- mondtam, de inkább egy utolsó sóhajtásnak hatott. A pici rám mosolygott, s amin meglepődtem, az az volt, hogy már egészen szép kis fogsora volt.
Aztán a szemem lecsukódott, mintha ólomból lennének, s tündéri kislányomat sem láttam többé.
A sötétség csábított, s lassan már nem is emlékeztem, hogy miért is ne kéne engednem neki!?
Így engedtem a csábításnak és egyre mélyebbre süllyedtem, addig, míg már valóban nem emlékeztem semmire...

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett/lesz...Várom az első fejit:D
    Siessetek vele:)

    Ha van kedvetek nézzetek be hozzám

    http://jackandalexlove.blogspot.com/

    mégegyszer:nagyon várom,hogy mit hoztok ki ebből,de nagyon sok bonyodalmat sejtek....várom az elsőt..és az azt követőket!!!

    VálaszTörlés